Res Track var anlitad som underentrepenör till NRC.
Spatten:
- Rehabilitering av spår och spårväxlar
- Rivning, demontering och avfallshantering av spår 31, 44-45 och 48
- Sliperbyte och rehabilitering av spårväxlar 79 och 85
- Sliperbyte vid spårväxel 77
- Uppbyggnad av rivna spår, med nya slipers och återanvänd räls
- Montering av två stoppbockar
- Svetsning av räls
- Reparations-/påläggssvetsning
- Byggledning
Weisen:
- Rehabilitering av spår och spårväxlar
- Sliperbyte vid spårväxel 20
- Demontering och mellanlagring av gamla spårväxel 21 (35kg R=190 V) och ersättning av denna med en 49E1 R=300 H (återanvänt stål och nya träslipers)
- Uppbyggnad av rivna spår, med nya slipers och återanvänd räls
- Montering av stoppbock
- Svetsning av räls
- Byggledning